Logg inn / Registrer
Finn.no
Send gyldig id & våpenkort ved kjøp av våpen og ammunisjon
0
0 Produkter

No products in the cart.

Send inn gyldig id & våpenkort

Kjøpsvilkår

Navn:Jaktcompagniet AS

Epost: [email protected]

Telefon: 404 18 148

Adresse:

Jaktcompagniet AS
Nils Heglands veg 72,
4735 Evje
Epost: [email protected]
Tlf: 404 18 148
Organisasjonsnummer: 986 296 077 MVA

 

Leveringsbetingelser og risiko

Jaktcompagniet AS står ikke ansvarlig for eventuelle forsinkelser i levering av din vare, som skyldes feil eller forsinkelser hos fraktleverandør. Alle leveringsfrister er veiledende, og avvik kan forekomme. Dersom din sending blir forsinket, eller borte vil vi gjøre vårt ytterste for å hjelpe deg slik at den kan mottas så raskt som mulig.
Dersom du ikke har mottatt din bestilling innen 10 virkedager etter at den er bestilt ber vi deg ta kontakt på [email protected]. Dersom du mot formodning ikke skulle motta dine varer, får du selvsagt refundert det du har betalt.

En vares risiko overgår til kjøper når angreretten (14 dager etter mottagelse av varen) er utløpt. Er varen blitt skadet etter at kjøperen har fått den, gjelder fortsatt angreretten, med mindre skaden skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra kundens side.

Vi anbefaler at du velger å beholde originalemballasjen, da varen bør leveres i originalemballasjen for at vi skal kunne bekrefte opphavet.

 

Sikkerhet

Jaktcompagniet AS tilbyr kun sikre betalingsløsninger fra annerkjente betalingstilbydere. Ønsker du å vite hvilke personopplysninger vi registrerer, kan du lese om dette under «personvern«. Har du andre spørsmål angående sikkerhet, kan du ta kontakt på [email protected].

Retur & Reklamasjon

Ønsker du å returnere en vare?

Slik gjør du:

Fyll ut den nederste delen av angrerettskjemaet og gi oss beskjed på [email protected] senest 14 dager etter du mottok varen. Si ifra om du ønsker å bytte varen, tilgodelapp eller å heve kjøpet.
Send pakken tilbake til oss, adressen finner du øverst på angrerettskjemaet eller på hjemmesiden vår. Merk: Velger du å sende pakken uten sporingsnummer, har du ingen rettigheter om pakken skulle bli borte. Vi anbefaler på det sterkeste at du sender returer med sporingsnummer.
Varen skal være i tilnærmet samme stand og mengde som da du mottok den. Husk å lukke pakken/posen godt med ekstra tape slik at ikke varene blir ødelagt under sending.
Se forbrukerkjøpsloven eller ta kontakt med oss på [email protected] dersom du har spørsmål.

 

Angrerett

Angrerettloven av 21. desember Nr. 105 2000. Forbruker kan gå fra avtalen uten å oppgi noen grunn innen 14 dager etter at tjenesteyter har oppfylt sin opplysningsplikt ihht. angrerettloven og varen er mottatt. Fristen løper uansett ut senest 3 måneder etter at varen er mottatt, eller etter 1 år dersom opplysninger om angreretten ikke er gitt. Forbruker må gi melding til tjenesteyter dersom angreretten benyttes. Fristen anses overholdt dersom meldingen er sendt innen fristens utløp. Det stilles ikke formkrav til meldingen, men denne bør av bevismessige årsaker være skriftlig. Dersom vilkårene for angrerett er oppfylt, plikter tjenesteyter å tilbakeføre alle faktiske kostnader som er belastet forbruker. Returkostnader må imidlertid forbruker bære, med mindre tjenesteyteren har misligholdt avtalen, eller tjenseteyteren i henhold til avtalen har levert en erstatningsvare, fordi den bestilte vare ikke var tilgjengelig.

Kilde: Forbrukerombudet.

 

Bytting

Dersom du ønsker å bytte en vare kjøpt i nettbutikken, må du gi oss beskjed om dette til [email protected] senest 14 dager fra du mottok varen. Når du har fått en bekreftelse på at vi har varen du ønsker på lager, merk angrerettskjemaet med din kontaktperson og varen du ønsker å bytte til. Vi vil sende en bekreftelse per epost når varen har kommet i retur og ny vare er sendt.

Merk: Varen det byttes til må være samme vare, eller ha samme verdi. Om du ønsker en annen vare, må du benytte deg av angreretten og gjennomføre en ny bestilling.

Ønsker du å bytte varer kjøpt i nettbutikken, i fysisk butikk, må du ta med deg angrerettskjemaet og ordrebekreftelsen. Dette forutsetter at du er innenfor angrerettsfristen og at varen er i samme stand som ved utsendelse.

Ta alltid kontakt med oss på [email protected] før du sender varen i retur, dersom du vil reklamere på en vare. Ny eller riktig vare, vil sendes rasket mulig etter at vi har mottatt varen med feil eller mangler fra deg.

 

Reklamasjon

Reklamasjonsregler:

Du må reklamere innen rimelig tid dersom du oppdager feil eller mangler ved varen. Ta kontakt på e-post eller telefon og vis til ditt ordrenummer og beskriv feilen eller mangelen. Vi vil evaluere om feilen eller mangelen, går under definisjonen reklamasjon i tråd med kjøpsloven og rettspraksis. Dersom du ønsker en ny vare, blir den tilsendt på Jaktcompagniet AS Nettbutikk sin regning. Ønsker du pengene tilbake, må du gi oss beskjed om dette. Du vil få pengene tilbakebetalt innen 14 dager, fra vi mottok varen i retur.

Reklamasjon – Forbrukerloven av 2002. Dersom mottatt vare har feil eller mangler, kan kjøper gjøre gjeldende en rekke mangelsbeføyelser (eks. å holde kjøpesummen tilbake, retting, omlevering, prisavslag, heving og erstatning) etter kjøpsloven, jf. kjl. §§30 flg. Dette forutsetter imidlertid at kjøper reagerer innen visse frister. I forbrukerkjøp er reklamasjonsfristen som utgangspunkt to år etter at kjøper mottok varen. Dersom varen eller deler av varen er ment å vare vesentlig lenger enn to år, utvides rekamasjonsfristen til fem år. Det må gis melding til selger innen rimelig tid etter at kjøper oppdaget eller burde oppdaget mangelen. Det stilles ingen formkrav ved reklamasjon, men av bevismessige grunner bør meldingen gis skriftlig. Det bør fremgå av meldingen (reklamasjonen) hvilke mangelsbeføyelser kjøper ønsker å gjøre gjeldende. Ved reklamasjoner skal tjenesteyter bære alle kostnader forbundet med kjøpet, herunder utgiftene til tilbaketransport.

Kilde: Forbrukerombudet

 

Bestilling

Du ser hvilke variasjoner og farger som er igjen av et produkt, inne på hver produktside. Når din bestilling er registrert, vil du motta en bestillingsbekreftelse per e-post. Har du spørsmål angående din bestilling, kan du ta kontakt på [email protected], husk å markere e-posten med ordrenummer og emne.

Vi tar forbehold om at varelageret i nettbutikken kan inneholde feil. Skulle du mot formodning oppleve at vi er utsolgt for et eller flere produkter i din bestilling, belastes du selvsagt ikke for varen(e) som ikke kan leveres.

Ønsker du å kansellere en bestilling/ vare, må du kontakte oss fortest mulig per telefon eller epost. Er varen allerede sendt, må du benytte deg av angreretten.

Ved kjøp av ammunisjon og våpen må en være fylt 18år, det er legitimasjonsplikt ved henting på posten. Det er kun kjøper som får utlevert pakken mot gyldig legitimasjon.

Forventet leveringstid er 3-5 dager.

 

Betaling

MVA på 25% inngår i alle priser. Personer bosatt på steder som har MVA-fritak, må ta kontakt på [email protected] vedrørende dette.

Det tilkommer ingen andre avgifter på ditt opprinnelige kjøp, enn det som står opplyst i bestillingsbekreftelsen du mottar per e-post.

Alle priser er i norske kroner.

 

Kortbetaling

Betaling med kort skjer i henhold til gjeldende regler for online-betaling. Vi benytter Svea Bank AB
sin PCI-DSS-sertifiserte kortbetalingsløsning.
Vi aksepterer følgende kort: Visa, MasterCard, XXX, XXX. Pengene reserveres på din konto ved
ordretidspunktet.

 Faktura

Ved betaling med faktura samarbeider vi med Svea Bank AB, filial i Norge. For å betale med
faktura må du angi ditt personnummer eller organisasjonsnummer. Det vil da bli foretatt en
kredittsjekk. Kredittsjekk av privatpersoner genererer et gjenpartsbrev som vil kunne bli sendt
elektronisk. Forutsetningen for å betale med faktura er blant annet at du er folkeregistrert i Norge
og er over 18 år.
Samtlige faktura er overdratt til Svea Bank AB, filial i Norge sin eiendom, og befriende betaling
skal kun skje til Svea Bank AB, filial i Norge.
Fakturaens betalingsvilkår er normalt 14 dager. Ved for sen betaling påløper purregebyr iht.
gjeldende satser, og forsinkelsesrente med den rentesats som er bestemt etter lov om renter ved
forsinket betaling. Ved uteblivelse av betaling vil fakturaen bli overdratt til inkasso.

 

Delbetaling

Gjennom vårt samarbeid med Svea Bank AB, filial i Norge kan du inngå en kontokredittavtale og
dermed delbetale ditt kjøp. Kredittiden velger du ved å krysse av for det kampanjealternativet som
passer for deg. Kjøpet kan alltid betales i sin helhet når som helst, innen forfall.
For å betale med delbetaling må du angi ditt personnummer, det vil da bli foretatt en kredittsjekk.
En kredittsjekk vil generere et gjenpartsbrev som vil kunne bli sendt elektronisk. Forutsetningen for
å delbetale kjøpet er blant annet at du er folkeregistrert i Norge og er over 18 år.
Eksempel på effektiv rente ved kjøp på 10 000 kr, løpetid 12 måneder, 0% rente, etableringsgebyr
195 kr, termingebyr 45 kr: 14,40%
Har du spørsmål kan du ringe 73 93 06 70 for mer informasjon.
Allmenne vilkår finner du her.
Standardiserte europeiske opplysninger om forbrukerkreditt (SEF) finner du her. 

Rabattkode

Dersom du har en rabattkode du ønsker å benytte på Jaktcompagniet AS, må koden tilføyes og aktiveres i din «handlevogn».

Dersom ikke annet er opplyst, dekker rabattkoden kun prisen på varen du bestiller, ikke øvrige gebyrer. Det er ikke mulig å handle vare(r) for lavere beløp enn verdien på rabattkoden (dette gjelder i tilfeller hvor rabatten er et beløp, ikke ved prosent avslag).

Dersom du har glemt å legge inn din rabattkode før betaling, kan vi dessverre ikke endre dette i etterkant.

 

Oppretting og oppdatering av kundekonto

For å opprette kundekonto hos Jaktcompagniet AS, klikker du på «min konto» og «opprett ny konto». Fyll ut kontaktinformasjon og velg et passord og klikk «send». Du vil motta en bekreftelse på opprettelsen per e-post. Du logger inn på «min konto» med e-postadressen din og ditt valgte passord. For å oppdatere eller endre kontoinformasjon logger du inn på «min konto» og klikker på «endre» eller «behandle adresser». Trykk på «lagre» når endringen er gjennomført.

Ordre

For å se ventende og/eller tidligere gjennomførte ordre, logger du inn på «min konto». Her vil du finne en oversikt over ventende og tidligere ordre. På «min konto» kan du også redigere og oppdatere kontaktinformasjon som navn, adresse og lignende.

Juridisk navn: Jaktcompagniet AS

Org nr: 986 296 077 MVA